Saturday 10 August 2013

Nak ke tak nak?: Power Track

Assalamualaikum,

Power Track ni dah lama aku berkenan. Dulu aku perasan masa pameran Home Deco, harganya teramatlah mahal so diamkan diri je lah dan tak pernah pun bercerita dekat En. Bos pasal benda ni. 

Bila dapur dah hampir nak siap ni, aku kerap survey kitchen cabinet dan kitchen appliances. Terbuka pula facebook Builders Hardware ni. Nampak kemas je dapur dia kan.. :-)
Rasa macam nak pasang pulak Eubiq Power Track ni hahahahaha

Aku pun mulalah search thru google kama tahu ada orang lain dah pasang kat rumahnya. Result bila aku search cuma sorang blogger ni jer yang ada entry pasal power track ni... sedih betul sebab aku nak tengok baik buruk kalau pakai benda ni

Hasil pencarian melalui Youtube jumpalah video Eubiq ni. Tengok video ni mudah sikit nak cerita kegunaannya... 

Aku tengok kat House of Lighting, Puchong ada jual, huhuhu harga murah sikit jelah 
nanti aku post picnya

aku nak pasang ke tidak? huhuhu tak tahu lagi lah. En Bos diam je (yelah mahalkan) 
tapi aku dah minta En Bos tanya kat kontraktor pandai pasang atau tidak benda ni. takut silap hari bulan beli2 tapi kontraktor tak reti ni pasang hahahaha kan dah membazir namanya tu

so tunggu entry seterusnya kalau nak tahu pasang ke tidak 

No comments:

Post a Comment