Wednesday, 2 October 2013

Lamanku




macam ni rupanya rumput philipine ai setelah 3 minggu. Ni dah beberapa kali kena trim dengan ai. nasib baiklah rumput ni hidup dengan segarnya kat laman ai. tiap kali balik kerja hari2 ai siram.

pagar kayu tu DIY dari En. Bos, tak cat lagi tak tahu nak cat warna ape huhuhu...
kalau ada cadangan warna apa yang sesuai dialu2kan untuk tinggalkan komen kat sini ye hehehe....


ni koleksi pokok herda ai
pokok kari tu ai beli memang dah besar macam tu
pokok limau tu dah tumbuh daun2 baru 
serai tu ihsan dari bos kesayangan ai 
bos ai bagi pokok pandan & limau purut tapi xmenjadi bila ai tanam... sedih giler uhuk3

ni pokok ni saja beli, rasanya nak kena tukar pasu

pokok limau purut ni pun baru beli sekali dengan pokok kari tu

pokok cili api ni baru beli kat karnival KUD yang lepas RM3 jew

No comments:

Post a Comment