Saturday 22 September 2012

Makan: Asapanas Bistro

Sesi membodek 'en. bos' lg.... Tgk jalan2 cari makan hari tu dpt snap 1 tmp ni stimboat & grill... Huhuhu.... Aku dh lama cari kedai melayu yg ada cam gi ni... Klau ada pun cuma ada stimboat shj. So beriya2 lah tunjuk dgn 'en. bos' guna 'tonton' pasal ini kedai lah. 'en. bos' tgk sekali terus kata "boleh lah pegi, awak gi google map tempat tu kat mana & tanya berapa harga". Dlm aku nie punyalah berbunga2 sbb 'en. bos' nk belanja makan he3. moh le tgk pic 'en. bos' snap

Khairina jadi chef hari ni


Chef tunggu lauk masak



Dok ambik lauk termasuklah aku
Nasib baik ada nasi goreng planta... Bleh Auf makan dengan tenangnya



kami bagi 4.5 dari 5 bintang yang ada huhuhuhu... untuk kedai nie.... terbaiklah makan kat sini 
harga dewasa RM19.90 jer
harga kanak2 RM9.90 (6-12 tahun)

so yg kenek2 tu makan free lah huhuhuhu....

kitorg ambik tomyam memang tumb up lah, yg sup xtry mungkin lain kali kot....
kalau nak pegi makan kat sini aku nasihatkan booking awal2 dulu (nasib naik aku pun booking dulu)
sebab masa kitorg pegi sampai kul 8.15 mlm ada couple nie datang xboleh duduk sbb ramai org dh booking
bleh call @ sms no nie utk booking (019 3688868).







2 comments:

  1. singgah blog ni, nak merasa kejap lagi lepas maghrib. baca review gcew hihi

    ReplyDelete
  2. Liyana jgn lupa call dulu utk booking yeh huhuhuhu mmg best, now ada aiskrim

    ReplyDelete